2010-02-11
 16:17:09

On my way to Ellas place

Är precis på väg att sticka över till Ella & sen ska vi ner & käka middag.
Men jag tänkte hinna med ett kort litet inlägg om dagen so far.
Hade ju provet i samhäll & det gick skit bra, var skit lätt alltså :D.
Det var Alla Hjärtans Dags fika i matsalen till fika idag, vaniljhjärtan, mums. Tänkte på älskling extra mycket då!
Efter fikat har jag bara suttit inne hos mig & tagit lite nya ego bilder på mig själv.
Ikväll måste jag komplettera klart min psykologiuppgift & skicka iväg till Rosie så jag får högre betyg i Psykologi A :D.
Idag har jag också hunnit med att prata med Eddan om att ta bort Svetsmetoder grundkursen & istället jobba klart med matten så jag får betyg i den istället (för de som inte känner mig så har jag alltid haft jätte jätte svärt för matte, har aldrig haft G & alltid fått extra stödhjälp), så nu ska jag få jobba hos Eddan varje tisdag eftermiddag så jag blir klar med matten :).

Har annat att skriva om också men nust nu får det vänta för nu måste jag verkligen röra på mig upp till Ellas place!







Två av egobilderna från idag ^^





Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: