2010-02-16
 21:54:15

Hem en sväng..

Har sovit fram tills typ lunchen idag då gick jag ur sängen eftersom jag skulle jobba nere hos hos Eddan efter det..
Så jag gjorde mig iordning & gick ner, men när jag väl kom ner till studion så var det helt tomt, ingen var där.
Som tur var så fanns Bella i skolhuset så jag hängde på henne upp till Pålsboda där hon skulle ha Jakt & Viltvård för Thomas:)
Bella & jag gick ner & fikade vid halv 3 & sen upp på hennes lektion igen.
Sen när hon slutade så åkte jag bussen hem till mamma & pappa för att hämta min bössa tills jakten på torsdag.
Kom tillbaka till internatet för ca 2timmar sedan, efter att Eva hämtat mig vid trafikplatsen.
Ekfalk, Pkh & Phille skulle försöka sig på att sjunga med till Erik Grönwalls "Higher", vilket lät precis som de mest värdelösa personerna som söker till "IDOL" om inte ännu värre!!

Nu har jag suttit med grabbarna & kollat på tv sen vi kom tillbaka.
Och nu börjar det kanske snart bli dags för en dusch & sen gå & lägga sig tror jag, har ju prov i Jaktledning imorgon & sen redovisning i Viltvård!
Ska även hinna med att springa bort till grusgropen på lunchen skjuta ett skott & sen tillbaka till lektion igen.
Men det hinns nog med.


Idag har jag också lämnat in min ansökan till Skottlandsresan 2010..
Vilket inte betyder någonting, varken att jag kommer att åka om jag blir antagen eller att jag kommer att tacka nej. Det visar sig när jag får veta om det blir jag som får åka eller ej..
Men jag skrev iallafall typ 3 A-4a sidor & hade 3 bilder på mig, Delicato & Luke. Och jag tycker åtminstone själv att min presentation & hela texten vart grymt jäävla bra, hoppas bara att lärarna också tycker det. Eller inte...



Nej men nu är det iallafall dags för en sista cigg för denna dagen, som har varit otroligt soft:).


PussGodnatt



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: