2010-02-14
 15:09:41

Happy Valentines Day

Idag är det Alla Hjärtans dag:D!
Jag vaknade vid halv 2, givck då upp & käkade frukost, sen gjorde jag en sockerkaka (JA jag kan faktiskt baka även om det händer typ 2 gåner/år ^^) & nu ligger jag här i sängen igen.
Blir nog att ta ett bad, samtidigt som man lyssnar på romantic music & dricker lite cider & äta
er chocklad med tända ljus sen ikväll.



Hihi, det är svårt att tänka sig att hade detta varit för ett år eller två sedan så hade jag inte alls tyckt om Valentines Day.
"Men i mitt liv så förändrades synen på kärlek över en natt. Det är faktiskt sant, över en natt, bara av den första blicken vi gav varann så var det kärlek.
Knappt tre veckor senare var det vi två.
Jag Älskar Dig"







Nu ska jag städa lite i mitt rum här hemma hos mamma & pappa. Det behöver ju inte se ut som ww2 precis ägt rum där, om älskling kommer på fredag, så får det se lite snyggt ur faktiskt:)

I´ll write later..


Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: