2010-02-23
 13:07:47

Älskling är snart här ...

Nu har jag precis gjort mig i ordning för dagen.
Sov till halv 9 eftersom mammie & jag skulle in & handla mat & frukostgrejer till mig & älskling.
Han är på väg hit nu, var i Sthlm sist han skrev sms :D.
Så det blir ett kort inlägg denna gången fö jag ska dra mig iväg till bussen & möta honom inne på centralen, sen ska han få följa med mig upp på stan & lida rejält när han får springa med mig in i varenda butik & vara där i minst 20 min innan vi går till nästa.. Hihi nä, har dåligt med pengar (Köpte svindyrt godis till mig & älsk imorse, gick på 130spänn!!) så det får bara bli det jag är i behov av att ha: Smink & en försenad Alla Hjärtans Dags present till älskling:)

Bloggar nog inte mer idag, eftersom att älskling är här & ska träffa min mamma & pappa för första gången så tror jag inte att jag kommer att sitta något mer vid datan idag. Bloggar antaligen imorgon igen ..


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: