2010-12-07
 18:43:46

7 December 2010

Hejhej!
Idag har jag inte gjort så mycket annat än att umgås med Sara & Emelie & Vero. Vi hade ju planeringsmöte inför julfesten nästa veckan. Det gick skitbra så nu har vi allt som vi ska & allt är klart inför nästa torsdag. 
Jag & Sara har sålt lite över 60 festbiljetter idag. Det var riktigt lyckat. Plus att det var ju en hel del som inte hade med pengar till skolan & så idag som kommer att köpa biljetter imorgon & på torsdag.
Sen om det skulle finnas biljetter kvar så får ju de gamla 3orna börja köpa på måndag. 
Så vi får nog ganska lätt alla sålda, ska inte hoppas för mycket dock, så vi står där sen..



Aah, just nu är jag lite lack, folk snackar skit bakom ryggen på folk. Plus att jag är skitförbannad på min mamma nu också! Jag är redan skittrött när jag kommer hem, har varit uppe sen 6 eftersom jag ska med bussen 7. Sen är jag borta nästan 12 timmar om dagen på Ökna & går på lektioner. 
Ändå får jag bara höra massa jävla klagomål om att jag borde skaffa högre betyg i precis alla ämnen jag har. I mitt huvud blir det endast fy fan vad dålig du är, kan du inte vara bättre, typ.
Allt handlar bara om att tänka på min fucking jävla framtid!!
Yeeah well guess what!? I´ve already have a plan! So stop giving me your fucking trash shit!!
Jag vet vart jag ska, vilken utbildning jag behöver, vilket jobb jag vill ha! Som jag skrev igår.
Hur svårt kan det vara liksom!? Önskar ofta att jag hade Lotta & Johnny(mina svärföräldrar) som föräldrar istället. De är mycket mer stöttande oavsett vad det än gäller. De liknar mig mycet mer, speciellt Lotta.
Men nu sitter jag fast med dessa jävla högutbildade segon!
Uuläää fan vad irreterad jag blir. Har god lust att ta 20.13 tåget hem redan ikväll. Men då blir det inte bättre eftersom att då fattar de att jag inte är på Ökna imorgon heller. Och då lär det inte bli bättre. Missförstå mig inte, jag skiter fullt i vad de tycker, men jag har heller ingen lust att jävlas med dem i onödan!
Whatever, tycker bara att det är jävligt onödigt att gnälla & bete sig som en 11åring som inte får en viss Barbiedocka eller liknande!
Har god jävla lust att be dem dra åt helvete & bara säga det att jag ska till EBS jag har redan en framtid, som bartender. Men då skulle jag ju som jag skrev igår bara få skit för. De lär ju inte tro att jag ens vill det. Pathetic!

Nu ska jag läsa drinkkunskap. Gjorde ju ett drinkprov imorse, bara för att se hur många jag kommer ihåg bara sådär. Var inte alls förberred men hade så jävla tråkigt på svenskan så jag tänkte att jag lika gärna kunde roa mig själv med något kul! Så jag skrev ner alla drinkar som kom upp i huvudet. Blev totalt 14st som jag verkligen kan. Tyvärr det borde ha varit 114, men men bara att läsa på mer!!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: