2010-12-05
 15:35:36

5 December 2010

Jaha, min festliga kväll/natt igår fick ett tråkigt slut & jag har inte sovit ett piss sen jag gick & la mig inatt så idag är jag inte på humör för att skriva något längre inlägg, hoppas bara på att folk sticker tillbaka där de hör hemma & inte återvänder! Men det är jag väl tämligen ensam om kan jag tro!!
Ja ni ser att jag inte är på humör alls idag kära läsare.
Jag har haft en pissjobbig natt utan ens 5mins sömn så aa.

Men en sak tänkte jag be er om; Är det någon som vet någon bra & fint hotell i Sthlm, gärna i närheten av Stureplan ni kan rekommendera, själv gillar jag Nordic Light Hotel för deras hotellpaket, Love som man kan boka & som verkligen inte kostar mycket alls för allt som ingår. Men det finns ett krav som jag har som det hotellet inte uppfyller, så vet ni något bra hotell, som verkligen har allt att erbjuda`?
Anledningen till att jag frågar ska jag förstås berätta, men inte förrän nästa år om man säger så^^..


Kisses


///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: