2010-12-15
 09:22:40

15 December 2010

Idag är det julmiddagen på Ökna. Den sista för min del, eftersom jag tar studenten i sommar.
Känns tråkigt, julmiddagen är alltid så himla mysig. Men nu får vi 3or ha kul på den en sista gång..

Den hära morgonen har varit himla seg, vi har suttit & lyssnat på våran idrottslärare, Vladdis, som var helt jävla galen idag, skickade ut folk när de svarade fel på hennes fråga & grejer, & sen har kärringen mage att ge mig IG-varning & påstå att jag varit med på 4 av 13 lektioner, vilket inte stämmer, varken i frånvarosystemet eller i praktiken. Jag har missat 4 lektioner av 13, högst. Men som sagt kärringen är tokgalen!

Nu är klockan inte ens halv 10 & det är aaas långt kvar till lunch.
Berit(Vero) sitter & lektion & kan inte vara social, så nu äre verkligen seg här alltså!

Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: