2010-12-10
 18:13:48

10 December 2010

Fredag 9 december:
mber
:Var int klar på stan med all julklappsshopping förrän ca 3 typ. Blev många fler julkklappar än jag tänkt mig. Men när jag väl kommer igång med shoppingen så vetde som känner mig eller någonsin shoppat med mig att då slutar inte jag. Förrän pengarna är slut iaf ;).
Hehe, nä men de tog inte slut igår.
Köpte en hel del julklappar till Jimmy & ett par vita leggins tll mig själv, en ring från Gina, & en ny svart klänning/tunika från Vero Moda.


Vi har installerat Sims2 på älskling laptop så nu nördar vi mest bara sims om dagarna ;) hihi. Men det är kul, när jag var liten så spelade jag det varenda dag. Har varenda spel som getts ut både av Sims 1 & 2.

Nu sitter vi & väntar på middag, Lotta & Johnny grillar eftersom att det är fredag :D.

Och imorgon är det Åland över dagen som gäller :)




Kisses


///BellaVictoria


lovisa
PUBLICERAT: 2010-12-13, 16:04:03 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Hej är allt bra med dig?:)



jag är medlem på en sminksida, då man samlat tillräckligt med poäng får man ett presentkort på ex. kicks hemskickat GRATIS! samla poäng gör man genom att värva andra, besöka hemsidor mm.

Jag är nu jättenära på att få ett presentkort så det skulle vara guld om du ville bli medlem via denna länk;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: