2010-08-25
 19:53:34

Sliiiteeen!!

Är SÅÅÅ jävla sliten!
Gick upp innan 7 imorse för jag skulle med bussen strax innan 8 (som var försenad 10min så jag fick stå & frysa)
Gick upp till Körskolan bara för att bli påminnad av Birgitta om att min lektion inte börjar förran 10.05 INTE 09.05!
Hade kunnat gå upp EN TIMME senare, men nu fick jag massa teoriprov på datan gjorda innan körningen.
Annars gick allt skitbra!
Sen fick jag samtal om att mitt möte för dagen var inställt & flyttat till den 15september så jag kunde komma till jobbet i tid trots allt :)
Innan jobbet gick jag ner på affärsgatan en stund, in på H&M & köpte ny påfyllnad till MakeUpBagen
Var inne på Ur & Penn för att glo lite på min klockan som jag ska köpa imorgon antagligen (om allt går vägen)
Sist jag jag ner till Cubus (hittade för en gångs skull inget:/)
Sen till älskade Vero Moda. Skinnjackan jag hittade på Täby Centrum hade dock inte kommit till skitstaden nkpg som ligger efter med allt än. Men två par leggins blev det(De är dock mer som byxor än som leggins men men). Ett par bruna (som jag ALLTID velat ha sen flera år tillbaka men aldrig lyckats hitta dem helt rätta, förrän idag)
Sen ett par svarta som jag också läänge varit ute efter, sitter perfekt. Märks att man gått ner lite mer nu hihi när mamma & jag har infört chips&dipförbud hos mamma & pappa^^ (Borde ha det hemma med Jimmy med för det är då jag verkligen vräker i mig av det :( )

Efter att ha sprungit igenom favorit affärerna åkte jag till jobbet sliten som en hund redan första timman. Vid middagslagningen hade jag börjat komma in lite mer i det. Jobbade med Sissi idag också & då blir man oftast på andra tankar :)

Men NU ska jag BADA!! 
Sen ska jag endast se "Fångarna på fortet"
Dagens avsnitt av "Paradise Hotel Danmark", SÅKLART!!
Och två avsnitt av "Glamourama" de är ändå bra 15min långa :/

SEN ska jag SOOOOOOVAAA

Och imorgon gäller det!!! 
Håll tummarna & tänk på lilla mig 10.45 (jag gräver ner mig om det inte gå vägen)


Kisses and godnight

///BellaVictoria 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: