2010-08-30
 17:20:56

Sammanfattning av helgen:

Här kommer sammanfattningen av helgen:


Fredagkväll:

Hade min planerade myskväll med älskling. Blev på mitt rum med en bra komedi/svensk fars ^^.






Lördag:

Jag & Jimmy åkte in till stan för att köpa 18års present till hans lillasyrra Frida <3.
Hon får en dekoration bestående av bokstäver som bildar "LOVE" som man kan ställa eller sätta upp på väggen (precis sådana som mamma & jag vill ha överallt i deras hus, tycker det är sååå snyggt)
Sen åkte vi vidare till premiären av den nya jaktbutiken ute vid Lunds skjut & golfbana. Den var mycket fin.
Älskling kom såklart ut med en ny kniv & jag köpte ett patronfodral (kombi eftersom att de tyvärr bara hade antingen det eller endast för hagelpatroner & jag skjuter bara kula) & nytt solvent till bössan.



Sen åkte vi ut till mamma & pappa igen. Åt pizza som sen lunch i solen på en av alla mammas uteplatser i trädgården.
 Och sedan kom gästerna vid 18. Bara släkten på mammas sida är de som är inbjudna då.
Vilket resulterade i flera förlovningspresenter till mig & älskling :D <3<3. tacktack!
Denna gången fick vi: En uppsättning med jäääättee fina vinglas & en såååå fin vinkaraff av Lasse & Ingalill
Och sen fick vi även pengar av mormor att spara & göra något för .






Våra förlovningspresenter :)


Söndag:
Vi tog det bara lungt. Såg hela "Band Of Brothers" serien & sen grillade vi på kvällen.
Gick & la oss vid halv 1 jag & älskling




Idag åkte älskling & jag till Ökna, där umgicks jag med Madde några timmar sen åkte jag till stan igen för körning.

Nedräkning: ca 2,5 dar kvar



Kisses


///BellaVictoria




KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: