2010-08-24
 22:02:43

My past...

Som det står skrivet på FB så är det aldrig kul när ens förflutna hinner ikapp en..
Got myself a fucking not så desent suprise today!
Dock är det hela läget mycket förändrat nu, liksom miljön, & inte minst människorna!
Det är JAG som står med nära vänner runt omkring mig nu jag är omtyckt älskad "renound" av rätta villkor & anledningar nu.
Det är JAG som är äldst nu, sista året nu.
Det är JAG som känner folk, har kontakter nu.
Det är du som tvingas stå ut med MIG nu!
And by my pride Ima bring you down!
Payback is a bitch they say!
Well now payback it self has come to haunt YOU!!!


Ingen av mina läsare har en aning om vad som innebär "det förflutna" för mig.
Men låt oss bara säga såhär:
Det finns människor inom "Det förflutna" jag hoppades att aldrig behöva vandra samma salar som de igen.
Nu händer det . Det tros börja om...

Men det börjar aldrig om!
INGEN får mig att känna mig osäker. Jag vet vem jag är, vad jag gjort, vad jag står för!
INGEN kan göra mig en fluga förnär
INGEN kommer undan om man kastar skit på mig eller likaså mina vänner!
Och INGEN kan nå mig mentalt.
Jag har sett den grymma sidan av världen både en 2 & fler gånger & tro mig nu tänker jag fan i mig visa dem, dig, den inte så vackra sidan!

Välkomen till helvetet Bitch,  You´re gonna fall!






///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: