2010-08-27
 19:40:26

Jävla regn...

Jag hade planerat min & älsklings kväll så jävla väl.
Skulle överraska honom med att vi skulle åka upp till badbergen & dricka våran champagneflaska & äta chokladen vi fick av min kusin & hennes sambo i förlovningspresenter & bara mysa massa.
MEN nu förstörde detta JÄVLA regnet detta.

Men jag tror nog att vi ska kunna mysa ihop oss framför bras-kaminen istället!
Nu väntar jag bara på att han ska komma :) längtar ihjäl mig!!!!


Annars har dagen varit ytterst bra:). Umgåtts med Kimba & hennes pudel Felix hela dagen. Hade bara en lektion & det var projektarbete, med Bianca som lärare :( grr trädgårdsläraren ingen av oss JVare gillar ! Men vi fick sluta tidigt :).
Träffade på Lollo för första gången sen i maj i skolhuset en snabbis också:)
Emelie kom & hälsade på från sin APU :)<3


Nu tänker jag fortsätta längta ihjäl mig efter min älskling som jag hoppas är här snart !!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: