2010-08-26
 22:45:40

Hälften körkort...

Okej så jag klarade teoriprovet för körkortet!:D
Var väl inte lika nervös som jag trodde jag skulle (men vänta bara tills nästa torsdag då jag ska köra upp, då jävlar kommer nervositeten som en gammal vän typ..:/)

Provet i sig var enligt mig lätt. Markerade dock 15 frågor som jag var osäker på. Och tänkte när jag såg över översikten att "Fan jag har markerat 15 frågor som jag är osäker på, detta kommer aldrig gå!"
Men besvarade dem också till slut, & jag måste ha chansat rätt bra på dem eftersom jag bara hade 8 fel :D

Du måste ha 52, mitt result 57, max är 65!

Så nu ser vi fram mot KÖRKORT nästa vecka såhär dags!!!
Gick ner på affärsgatan efter provet & köpte min efterlängtade klocka (blev dock inte någon Patek Phillipe, då de inte fanns på Ur&Penn som sagt:/) som present till mig själv ^^.


Men nu är det hög tid att jag tar och ringer älskling! <3<3


Kisses


///BellaVictoria

 



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: