2010-08-23
 22:51:43

Back to the old times agin..

"One last year, one last partey"

Träffade mina bästa, Vero & Kimba imorse :D:D <3<3
Åkte in med 9bussen till nkpg & skrev till Kim som kom in vid halv 10 sen till Vero som vi gick & mötte lite senare!
Gick ner till bussterminalen igen & där så träffade vi (äntliigen) Hampus Hammerman, Sebbe (JV2or & mina numer FD små kläppjaktare, nu har de blivit stora ju & går sista året på internatet! ) m.fl
Och nu är det VI som är JVIII
Känns så konstigt att jag inte tror det ens.
Vi är inga 3or, vi är bara lilla JV2, men icke längre tydligen..
Tiden gick fort.. För fort...

Kändes så konstigt att inte åka med dem på bussen, men jag hade körning & teori HELA dagen!


"One day, we´ll meet agin, One day I´ll be back!"

Nu måste jag ringa min pojkvän, är redan sen med det !!


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: