2010-04-06
 17:07:53

Påskhelgen...

Vill bara börja med att säga att bloggen har på begäran legat lösenordsskyddad under en tid. Men nu är den uppe igen!

Tänkte börja med att summera påskhelgen:
Åkte till älskling i torsdags. Vi gick & åt på Subway inne i Norrtälje, sen åkte vi hem till Räfsnäs & gav varann påskäggen vi köpt Axel (Jimmys granne) kom ner en sväng på kvällen.
Långfredagen: Var ute på dagen & satt nere på bryggan. På kvällen vart det lite fest med familjen. Vi pratade om framtiden långt in på natten, bara jag & älskling då förstås^^. Vart massa glädjegråt kan jag lova<3.
Påskafton: Vi åkte till Jimmys farmor & åt påsklunch, fick träffa hans farbror Jim där också. Frida hade bakat en jättegod chokladtårta. Sen åkte vi hem igen. Satt ute på kvällen i det fina vädret & myste & busade med Isa & Zelda.
Påskdagen: Blev grillat till middag. Tog det lungt & fick faktiskt till slut älskling att kolla på "Jesus Christ Superstar" med mig på kvällen sen^^. Så nu har han sett den trots att han var emot den först^^
Annandagpåsk: Gick upp tidigt för Jesscia skulle hem till Tumba & jag till Danderyd & älskling skulle till Skara. Men vi kom inte längre Vreta-macken utanför Kapellskär innan Jimmy insåg att det var för dåligt väder till & med för honom för att åka! (Det var snöstorm & fanns inga spår på vägen)
Så vi åkte hem igen & myste.
Idag åkte jag hem istället.


 Mitt påskägg innehöll: Kinderägg, Lindorchoklad & en Lindorhare :D

 Isa & Axel


 Bild från bryggan.

 Underbaraste utsikten som finns, tycker iallafall jag.. Råttviken<3




Nu ska jag bara äta mat, sen forstätter jag blogga om min tisdag i Gamla Stan<3 lägger upp bilder då också .


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: