2010-04-06
 19:38:16

Min tisdag i Gamla Stan ...

Som tidigare skrivet i senaste inlägget så var jag ju i Gamla Stan idag:D!
Skulle från början ha åkt med 12.40 tåget men pga alla människor hann jag inte köpa biljett innan avgång. Så det visade sig att jag hade 2 timmar på mig att slå sönder innan nästa avgång till Nyköping!
Så jag gick ner i GS & strosade runt där. Var ju underbart väder idag, iallafall uppe i Stockholm.
Lovade ju min kära pojkvän att jag inte skulle spendera några pengar på shopping men aaah...
Köpte: Ett långt lila linne H&M
Svart brett skärp H&M (Men det kunde faktiskt få vara rättfärdigat för jag vet inte hur länge jag letat efter ett sånt men aldrig hittat ett som passar min speciella midja, alla andra jag tittat på har varit för stora & för långa)
Armringar i silver i olika utförande H&M
Summa: 188kr
Har över 300 kvar, det du älskling ;)

Ville hitta något att ha på mig till Kents 21års fest på lördag som vi är bjudna till. Och det tycker jag att jag gjorde också :).


Just nu är jag helt slut efter flera timmars resande & 2 timmars gång i Sthlm, men det var det ju såklart värt. Sthlm är alltid Sthlm.
Nu ska jag se på de avsnitt av "Svenska Hollywoodfruar" som jag tidigare missat & antagligen få mig mer än ett gott skratt åt allt vad de gör...

By the waay: Att beropå utsikt som jag skrev lite om i senaste inlägget, Vilken tycker ni läsare är den vackraste/finaste/bästa utiskten, är det på vintern eller sommaren, när man ser vattnet eller ut över ängar? Vad tycker NI?


(OBS just nu är jag väldigt lat så mina inköpsbilder för idag får ni vänta med att se till att jag inte är lika lat sry mates^^)


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: