2010-04-07
 18:21:38

Färgningsdag...

Onsdagen har spenderats med mamma, först hälsade vi på hos mormor. Sen åkte vi till min moster Ingalill & jag färgade i min utväxt & mina ögonbryn + att jag färgade ögonfransarna själv också:). Och mamma klippte sitt hår..
Sen nu har sen vi kom hem har vi inte gjort så mycket, lagat mat. Farsan kom hem nyss, så det belv att ta sista dosen av fästingvaccinet på ett tag iallafall. Och nu ser jag slutet av "Fucking Åmål" på tven & pratar med älskling på sms. SKulle egentligen ha lånat den filmen av honom men glömde det innan vi åkte hemifrån igår.

Ikväll blir det att se
"Anna Anka söker assistent"
&
"Sandhamn"


Dagens fråga: På tal om sprutor, Är ni rädda/tycker att det är obehagligt att ta sprutor?


Kisses


///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: