2010-04-09
 23:52:52

3månader<3...

Vaknade vid 12 imorse, fick ju naturligtvis "vakna för tidigt-ångest, måste sova längre" så blev kvar i sängen till 2, då pallrade jag mig ut i köket. Upptäckte då att jag hade fått min klädleverans från H&M :D.
Sen hade min morbror ringt till mamma & ville att jag skulle köra. Så det var bara att slänga i sig lite frukost & på med kläder sen åkte vi, först hämtade vi paketet från H&M. Som vanligt var det 2 saker som levereras senare. Men jag fick iallafall mina vita treggins & min mörkgråsvarta Rolling Stones t-shirt. Jeansshortsen & ett vitt linne skulle levereras i mitten på maj stod det..

Körningen gick jättebra. Snart har en annan körkort då :D

Nu ska jag lyssna lite på musik & sakna älskling, sen sova<3

Imorgon är det Kents 21års fest i Malmköping som jag & älskling ska på :D<3
Ska bli wonderful & träffa hans vänner.

9/1-10 <3<3<3


Kisses



///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: