2009-12-30
 19:42:27

Victoria´s Secret Fashion Show 2009

Sena nätter & sova fram till tidigast halv 2 på dagen forstätter:/. Och märks nu ännu mer. Har fått en vagel på undre ögonlocket, som gör jätte ont när jag blinkar ögat är uppsvulet & det går inte att göra någonting åt, dessutom vaknade jag med halsont imorse, så nyårsfesten iår blir inställd, då jag inte vill bli sjuk tills på måndag & verkligen inte på onsdag, eftersom jag ska ut på krogen då.
Men jag vet inte faktiskt, det känns som att det är lika bra att jag är hemma & tar det lugnt eftersom det finns så mycket tankar som snurrar för mig just nu.. Tankar som verkligen inte ska delas med andra.

Idag har jag faktiskt suttit i köket från det att jag lämnade sängen 14.00 tills dess att det var käk vid 17.00. Har bara suttit & tittat ut genom mitt köksfönster & tänkt & lyssnat på Groove Coverage<3.

Men nu är det snart dags för en av årets bästa TV händelser (Enligt mig): Victoria´s Secrets årliga fashionshow.
Love It:D<3



Kommer bli sängen tidigt ikväll, eftersom jag ska övningsköra imorgon, vilket inte alls känns lika lockande & kul som det gjorde innan första gången:/. Nu är det bara tråkigt, men det måste ju göras, tyvärr..
Får hoppas på att jag lyckas somna direkt när jag går & lägger mig, annars kommer jag ligga & glo på datorn tills 03.00 - 03.30 typ, & då kommer jag somna bakom ratten imorgon. Och vilken jävla tabbe det skulle vara då: somna, krascha mammas & pappas bil, lär inte få köra så mycket mer då. Haha kan se det framför mig, fyfan vilken tabbe xD.

Men nu TVn it is!



Kisses

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: