2009-12-30
 19:20:47

Nyköping

Idag var det stan med mamma som gällde. Skulle även på en synundersökning jag måste genomgå för att få ta körkortet. Och undersökningen gick som jag förväntat mig, hade 1,0 på båda ögonen (bästa man kan ha) & även 1,0 på synfältet, tror jag det hette iaf:). Nöjd AB, så nu är det bara att fortsätta övningsköra & sen blir det uppkörning i sommar. Anledningen till det, är att eftersom jag går ute på Ökna, slutar ca 15.30 - 16.00 varje dag utom fredagar, och bilskolan stänger 17.00, & jag bor på internat med, så finns det ingen annan möjlighet än att köra upp i sommar. Men det ser jag som en fördel, eftersom jag då kommer att ha övningskört jätte mycket & då lär jag klara uppkörningen på första försöket;D.

Eftersom jag hade tid för synundersökningen 14.30, så hann mamma & jag tid att kolla vad mellandags rean på bla: Gina Tricot, H&M, Choose, Lava, & JC hade att erbjuda. 
Hittade mina sexiga jeans på H&M, de satt tight som de skulle, men då jag inte tyckte att passformen var helt 100% OK så köpte jag dem inte, inte den här gången iaf. 
Sedermera hittade jag en supersexy rosa liten klänning på Gina Tricot, men, eftersom det är mellandagsrea & det mesta är utplockat så fanns den ju bara i strl S & uppåt, så den vart för stor, ledsen för det för den hade varit så perfekt att ha på krogen på onsdag :'(. Shiit happens..
Lava vart nästa affär, skulle kolla på en Canada Goose där, MEN även här så fanns bara en gås kvar & det var inte alls varken den modell, eller den färg jag hade tänkt mig, så det vart ingen inhandlat på Lava heller:/.
Så mamma & jag gick till slut ner på Choose eftersom jag skulle köpa mina älskade UGG-boots där:D. 
MEEN förstås var de SLUT :''(. Men eftersom jag hade varit nere på Choose veckan innan, med Elin & Alexa så hade jag lyckats hitta ett par andra (dock högklackade) stövlar, som jag tyckte var underbara, så det var dem :). 
Mamma kom inte tillbaka hem tomhänt hon heller, utan vi gick tillbaka upp till H&M & hon köpte en tröja hon hittade när vi var där tidigare. Sen när hon provade den, så gick jag runt på underklädsavdelningen (favoritavdelningen) & därifrån går jag vääääldigt sällan utan att ha hittat något att köpa. Och även denna gång hittade jag ett supersexigt leopardmönstrat set jag köpte.



Så dagen vart mycket bra, fick lite välbehövlig shopping gjord & hann med en hel del annat med.
Nu väntar sängen & en film resten av kvällen


Kisses

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: