2009-12-28
 15:50:14

Inlägg nr 1

Sena nätter har börjat sätta sina spår, konstat lathet (endast ork till att ligga i sängen och lyssna på musik & drömma sig bort syftar jag på), stress & nervositet. Allt händer på en gång i mitt liv just nu:
Kärlek
Nyår - Hallå vart ska man va? Inte bestämt
18års dagen - Första utgången blir på onsdag den 6e förhoppningsvis
+ Ett psykologiföredrag som måste inlämnas måndag den 11.

Kanske dags att göra något vettigt av nätterna istället för att bara sitta & vänta på att något ska hända (som vadå tex??) & lyssna söder låtar som jag ändå kommer att tröttna på om jag fortsätter. .
Idag fick jag iallafall datan färdiginstallerad på Teliabutiken inne i Nyköping, så nu funkar Spotify och det trådlösa nätverket som det ska.

(Spotify - Lady Gaga - Paparazzi går för fullt)

Imorgon är det Nyköping som gäller igen.
Planerat att köpa mina älskade ugg-boots på Choose, som jag länge velat skaffa mig :).Presentkortet på H&M lär gå till ett par nya sexiga jeans som jag precis hittat i H&Ms Vår/Sommar 2010 katalog.
Och på tal om den, så är det dags att fortsätta leta snygga kläder att beställa nu :).




Ha det bäst

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: