2009-12-31
 16:59:05

Årets VS Fashion Show

Victoria´s Secret Fashion Show 2009, är slut.
Var jag imponerad?
- Svar: NEJ!! :((
Åtminstone fram tills kollektionen "Sagoskogen" visades, då som först började jag känna igen VS modet. Kollektionerna innan tyckte jag så illa om att jag nästan var näsra att lämna Tv för ett tag. Men som sagt de två sista var helt Wonderful Perfect:)!
Dessutom är det dessutom ett oerhört stort - att varken Adriana Lima eller Karolina Kurkova var med:'( - VÄRDELÖST!

Årets "Milliondollar bra", var inte heller den mest påkostade som VS visat, om man ska jämnföra med tidigare år.
Dock upptäckte jag precis att på något sätt har min kamera lyckats med att radera den bilden jag tog på The milliondollar bra :(. Tyvärr inte mycket att göra åt..
Men här kommer iaf några bilder från showen. (OBS kvaliten på bilderna är sämst jag vet)
 VS Angel Marissa

 VS Angel Selita Ebanks

 VS Angel Miranda

 VS Angel Miranda Kerr

 VS Angel Alessendra Ambrosio

 VS Angel Doutzen



Nytt för i år, var att under det gångna året så har VS varit i, Chicago, Miami, LA, & NY för att hitta nästa VS Angel.
Vinnaren röstades fram av USAs folk.
Och vinnaren blev (inte helt oväntat):
Kylie!!!
 Kylies first time ever on the Catwalk

 Kylie, VS nyaste Angel

Kylie

 Heidi Klum. Trots att hon precis fött barn igen var hon med ändå

Finalen. Kylie igen

Finalen. Heidi & Doutzen

Finalen!


Det var allt jag hade för mig den här gången..

Kisses

///BellaVictoria



KOMMENTERA:

« DITT NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG

Kommentar: